ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Δημοσιεύσεις σε Επιστημονικά Περιοδικά μετά από Κρίση

Γαβαλάς, Γ. (2021). Η Αυτοαποτελεσματικότητα και το Ενδιαφέρον για τη Φυσική των Αγοριών και των Κοριτσιών της Α’ Τάξης Γενικού Λυκείου: Ανάλυση των Έμφυλων Διαφορών. Εκπαιδευτικός κύκλος, 9(1), 119–147. ΙSSN:2241-4576. Ανακτήθηκε από https://journal.educircle.gr/ Εργασία

Γαβαλάς, Γ., & Δαργινίδου, Λ. (2019). Η Επίδραση της Ομαδοσυνεργατικής Διδασκαλίας στα Αισθήματα των Μαθητών για την Ομαδική Εργασία κατά το Μάθημα της Βιολογίας Β’ Τάξης Γενικού Λυκείου. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα και Πράξη, (7273), 9–20. ISSN:1792-3166. Ανακτήθηκε από http://www.lib.uoi.gr/serp Εργασία

Γαβαλάς, Γ. (2018). Μελέτη Μαθήματος: μια Πρόταση για την Επιμόρφωση των Καθηγητών Φυσικών Επιστημών. Εκπαιδευτικός κύκλος, 6(1), 34–49. ΙSSN:2241-4576. Ανακτήθηκε από https://journal.educircle.gr/ Εργασία

Δημοσιεύσεις σε Πρακτικά Συνεδρίων μετά από Κρίση

Γαβαλάς, Γ. (2018). Έρευνα Δράσης: Οι Απόψεις των Μαθητών του Γενικού Λυκείου για την Ομαδοσυνεργατική Διδασκαλία στη Φυσική. Στο Δ. Ζωγοπούλου (Επιμ.), 17ο  Πανελλήνιο Συνέδριο Φυσικής, 15-18 Μαρτίου 2018, Τόμος 1ος: Διδακτική της Φυσικής (σσ.96–107). Θεσσαλονίκη: Ένωση Ελλήνων Φυσικών. ISBN:978-960-9457-65-1. Εργασία

Γαβαλάς, Γ. (2015). Ομαδοσυνεργατική Διδασκαλία στη Σχολική Τάξη. Στο Π. Φιλντίσης (Επιμ.), Συνέδριο: Ανακαλυπτική Μάθηση στην Εκπαιδευτική Πράξη, 6-7 Φεβρουαρίου 2015. Κιλκίς: Ένωση Ελλήνων Φυσικών. Ανακοίνωση

Γαβαλάς, Γ. (2014). Ανακαλυπτική Μάθηση στο Συνεχές Ηλεκτρικό Ρεύμα. Στο Π. Φιλντίσης (Επιμ.), Συνέδριο: Ανακαλυπτική Μάθηση στην Εκπαιδευτική Πράξη, 28-29 Νοεμβρίου 2014. Κομοτηνή: Ένωση Ελλήνων Φυσικών. ΙSBN:978-960-9457-25-5. Εργασία