Εισήγηση με θέμα την Ενεργητική Μάθηση – Αθήνα

Εισήγηση με θέμα την Ενεργητική Μάθηση σε μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων, στην εκδήλωση της Ε.Ε.Φ. “Οι Μαθητές συναντούν τη Φυσική και η Φυσική τους Μαγεύει”, στο Τ.Ε.Ι Αθηνών, από τις 19 έως τις 21 Δεκεμβρίου 2014.

Η Καθοδηγούμενη Ανακάλυψη αποτελεί παράδειγμα ενεργητικής διδακτικής μεθόδου.

Η διδασκαλία του ηλεκτρικού ρεύματος σε ομάδες εργασίας, με τους μαθητές να κατασκευάζουν ηλεκτρικά κυκλώματα, να κάνουν μετρήσεις, υπολογισμούς και να καταλήγουν σε συμπεράσματα με βιωματικό τρόπο, αυξάνει τόσο το ενδιαφέρον για τη διδασκαλία, όσο και τη μαθητική επίδοση.

Ευχαριστώ την Ένωση Ελλήνων Φυσικών που μου έκανε την τιμή να με καλέσει στην Εκδήλωση και μου έδωσε την ευκαιρία να παρουσιάσω στους μαθητές που συμμετείχαν, τα πλεονεκτήματα της Καθοδηγούμενης Ανακάλυψης, ως παράδειγμα Ενεργητικής Μάθησης κατά τη διδασκαλία του ηλεκτρικού ρεύματος.