Εισήγηση σε Συνέδριο Διδακτικής – Κιλκίς

Εισήγηση με θέμα την “Ομαδοσυνεργατική Διδασκαλία στη Σχολική Τάξη”, στο συνέδριο: “Ανακαλυπτική Μάθηση στην Εκπαιδευτική Πράξη” που διοργανώθηκε στο Κιλκίς στις 6 και 7 Φεβρουαρίου 2015 από την Ε.Ε.Φ, το ΙΤΥΕ “Διόφαντος” και την Ελληνογερμανική Αγωγή, στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας “Scientix”.

Η Ομαδοσυνεργατική Διδασκαλία στις Φυσικές Επιστήμες, στοχεύει στη μετάβαση από το μοντέλο μεταφοράς γνώσης μέσω της μεταδοτικότητας του εκπαιδευτικού, στην οικοδόμηση της γνώσης από τον ίδιο το μαθητή, μέσω της ενεργού εμπλοκής του στη διδακτική διαδικασία.

Οι ενσυνείδητες ενέργειες που απαιτούνται λόγω της ενεργού εμπλοκής των μαθητών κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας, βοηθούν το διδασκόμενο να μαθαίνει πως να μαθαίνει, προσφέροντάς του περισσότερες μεταγνωστικές δεξιότητες σε σχέση με το μοντέλο μεταφοράς γνώσης.